שירותים

פרסום בגוגל

קמפיין רכישות

קמפיין לרכישות און ליין שמגיע לקהלי יעד מפולחים בפריסה רחבה ונמדד לפי תוצאות.

קמפיין לידים

שילוב בין איכות לכמות על מנת לייצר לידים מדויקים בעלות מצוינת.

קמפיין מונחה מיקום

קמפיין איכותי המתמקד בלקוחות לפי מיקום גיאוגרפי.

קמפיין טלפונים

קמפיין מכוון ליצירת קשר טלפוני אשר כולל מעקב וניטור שיחות.

מודל השלבים
1

מחקר מילות מפתח

מבצעים מחקר מילות מפתח שמשלב יצירתיות עם מקצועיות, ומייצר איזון נכון בין כמות לאיכות. באלאנס בין ביטויים פופולריים, ביטויים תחרותיים וביטויים "יצירתיים" מחוץ לקופסא. בכדי למקסם את התקציב אנחנו משתמשים בכלים אנליטיים מתקדמים ומאתרים רק את ביטויי החיפוש הנכונים שיניבו שיעורי המרות מקסימליים.

2

אסטרטגיה

נעביר את המסר הנכון לגולשים שמקלידים את ביטויי החיפוש שנבחרו. ננהל את התקציב השיווקי באופן אידיאלי ונקבע מהו קצב הפניות שבו אתם מעוניינים, בכמה פניות אתם מסוגלים לעמוד, האם יש זמנים רלבנטיים במיוחד, האם קיימת פעילות עונתית וכו'.

3

יצירת הקמפיינים

יצירת קמפיינים חכמים בהתאמה למילות המפתח שנבחרו ולפי האסטרטגיה שנקבעה. הקמפיינים עולים במנוע החיפוש וברשת המדיה של גוגל, ומלווים עם מגוון תוספים לשדרוג כמו קישורים לעמודים פנימיים, כפתורי הנעה לפעולה (Call-to-Action), יצירת קשר טלפוני, מיקום, חוות דעת ועוד.

4

אופטימיזציה

בכדי למקסם את התקציב שלכם אנחנו מבצעים אופטימיזציה לקמפיינים שכוללת מעקב אחר כל ביטוי וביטוי מבחינת Quality Score. מנטרים את המידע, מנתחים את התוצאות ומשפרים ביצועים בזמן אמת.

5

דיווח ותוצאות

דו"חות מפורטים ועדכניים לגבי מילות המפתח הרווחיות, עלות פר קליק, יחס המרה ועוד. שקיפות מלאה המאפשרת לעקוב אחר הקמפיינים ברמת ה-ROI. כלומר לפי התקדמות שלכם והרווח שאתם מפיקים ממנה.

כמנהלת שיווק של חברה גדולה יוצא לי לעבוד מול הרבה חברות פרסום שונות ואני יכולה להעיד שמה שעושה את ההבדל בסטפס זה יחסי האנוש, הזמינות והמקצועיות. שנים שאבי מלווה אותנו בפיתוח ופרסומים של הענפים השונים ומצפה לעוד שנים של שיתוף פעולה פורה!

נועה עובדיה מנהלת פרסום ותקשורת שיווקית

הגיע הזמן להתחיל לעבוד יחד

מלאו פרטים לפגישת ייעוץ ללא עלות


© Stepsmedia 2017