ביצועים למדידת ההצלחה ביצוע מעקב שוטף על המדדים החשובים ביותר

  • תפקוד האתר
  • חווית לקוח
  • ממוצע מכירות יומי, חודשי, רבעוני ושנתי
  • ממוצע רכישה לסל
  • יחס המרה
  • ממוצע נטישות לסל
  • לקוחות חדשים נגד לקוחות חוזרים
  • לקוחות חוזרים
  • ניטור כלל הנתונים באתר
  • כלים לביצוע אופטימזציה על משתמשים קיימים
  • טראפיק לאתר
  • מספר נרשמים לניוזלטר
מודל השלבים
1

בדיקות מקיפות

האתר שלכם נכנס למעבדה שלנו לטובת מכלול בדיקות אנליטיות בעזרת כלים חדשניים. זה הרגע שבו נביט לביצועי האתר בלבן של הקוד ונתחקה אחרי הנוכחות והנראות הווירטואליות שלכם. מהי מהירות הטעינה של האתר, היכן הוא ממוקם מבחינת קידום אורגני, איזו חוויית משתמש הוא מציע, כיצד עובד תהליך ההמרה ועוד. התוצאה הסופית - דו"ח מפורט.

2

ניטור המידע

האתר שלכם עולה על שולחן הניתוחים. אנחנו הולכים להיכנס פנימה ולהטמיע בו מגוון פיצ'רים שיאפשרו לנו להכיר טוב יותר אתכם, את האתר ואת הגולשים. כאן נכנסים לתמונה אלמנטים כמו גוגל אנליטיקס, טאג מנג'ר, פיקסלים לניתוח קידום ברשתות חברתיות (כמו פייסבוק), מפות חום, יצירת אירועים (Events) ותכנון משפכים עם מטרות וקהלי יעד. כלים אלו יאפשרו לנו לבחון לעומק את ביצועי האתר ולצאת לתוכנית פעולה לשיווק היקפי ברמה של 360°.

3

מדידה וניתוח

כל הנתונים בידינו ועכשיו מגיע רגע האמת. המחקר הכמותי הופך למחקר איכותי, והתוצאות מובילות לגיבוש אסטרטגיה שיווקית וטקטיקה ליישום. עכשיו אנחנו יודעים מי הלקוח, כמה הוא עולה לנו, איך כדאי לפנות אליו ובאילו ערוצים. בקיצור, יוצאים לדרך. לנתח את המספרים ולתרגם אותם למעשים אופרטיביים.

4

קמפיינים ואוטומציות

אנו מעמידים לרשותכם את כל הפלטפורמות המובילות ברשת לשיווק באינטרנט לרבות גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, אאוטבריין, טאבולה, יו-טיוב, לינקדאין רה-מרקטינג, ולגביי דיוור אלקטרוני, אנחנו לא מאמינים בדיוור זהה לכל הרשומות, אנחנו שולחים מיילים בהתאמה אישית לפי פעולות שהגולשים ביצעו באתר, פרטים אישיים, היסטוריית רכישות וכו'. אנחנו עושים שימוש במערכת אוטמציות שמנטרת כל פעולה שהלקוח מבצע באתר, באימייל או בהודעות SMS.

5

אנליזה

הדובדבן שבקצפת. הקרם של הקרם. השלב שבו כל "האקשן" קורה. מומחי האנליזה שלנו מבצעים אופטימיזציה לכלל הביצועים של הקמפיינים באמצעות מעקב שוטף (כמותי ואיכותי). הם יושבים על הנתונים בכדי ללמוד היכן התקציב מנוצל בצורה המקסימלית, איפה "לתת גז" ואיפה "להוריד הילוך", מה המסקנות שחייבות להתקבל ואלו לקחים יש ליישם. בגדול – איך מוציאים מהאתר שלכם את מלוא הפוטנציאל עד הפיקסל האחרון. מודל השיווק שלנו הוא מודל מעגלי שמתחיל ונגמר עם אנליזה מקצועית.

אין ספק שהם הצוות המנצח לכל מותג שרוצה להתקדם ולצמוח בארץ ובחו"ל, שותפים אמיתייים לדרך. סטפס מנהלים לנו את השיווק הדיגטלי של המותג, מקצועיים אדיבים וזמינים תמיד. דואגים כל הזמן לשפר ולהתעדכן בכלים חדשניים, בקיצור מקצוענים.

רוני לוי מנהלת שיווק

הגיע הזמן להתחיל לעבוד יחד

מלאו פרטים לפגישת ייעוץ ללא עלות


© Stepsmedia 2017