מצד אחד, אתם מעוניינים בכמה שיותר לידים, ומצד שני, עליכם להתמקד רק בלידים איכותיים. על מנת למצוא את האיזון העדין שבין המספרים לתועלת, ובכדי להפיק מקסימום החזר על ההשקעה מהמהלך השיווקי, חשוב לפעול גם רוחבית וגם נקודתית. לדעת בכל רגע נתון מהי העלות לליד, מה התקציב לקמפיין, מי קהל היעד ומהי איכות הלידים המגיעה אליכם. חשוב גם לבחון את היכולות שלכם להמיר את הליד לעסקה ולבצע שיפור מתמיד בתהליך המכירה.

ביצועים למדידת ההצלחה ביצוע מעקב שוטף על המדדים החשובים ביותר

  • כמות לידים
  • יחס המרה לליד
  • עלות לליד
  • איכות הליד
  • המרת הליד ללקוח
  • מעקב הליד
  • מסע הגולש
  • עלות לקוח
  • ניטור ומדידה
  • מובייל נגד דסקטופ
  • יחס נטישה
  • ממוצע שהיה בעמוד‎
מודל השלבים
1

הגדרת מטרות

קמפיינים מונחי לידים מתחילים עם היכרות מעמיקה של המותג ועם אפיון קהלי יעד מדויקים, מפולחים ואיכותיים. בכדי למקד את המשפכים השיווקיים לשיעורי המרות מקסימליים, עלינו לבצע עבודה מקיפה ומקצועית של הגדרת המטרות ותיאום ציפיות. המטרות מוגדרות לפי הדלתא שבין העלות לכל ליד לבין שוויו של כל לקוח. כלומר, המחיר עבור "רכישת לקוח", וכפועל יוצא מכך התאמת התקציב של הקמפיין (בטווח הקצר ובטווח הארוך).

2

גיבוש אסטרטגיה

גיבוש האסטרטגיה לקמפיין דורשת הגדרה מדויקת של הנכסים הדיגיטליים בהם נבחר להשתמש. אתר אינטרנט, פנייה טלפונית, דף נחיתה, תיאום פגישה, כתבה תקשורתית ועוד. אנו נפעיל כלים אנליטיים המתאימים לקמפיינים מונחי לידים, נגדיר את המשפך השיווקי (או יותר נכון, המשפכים השיווקיים) לתוצאות אופטימאליות, ונבחר שפה וקריאייטיב.

3

Lead Scoring – ציון לכל ליד

בקמפיינים מונחי לידים חשובה מאד הבחנה ברורה בין "לידים חמים", "לידים קרים" ולידים במצבי ביניים ("פושרים", "מתחממים", "מתקררים" וכו'). יש להתייחס לכל ליד בהתאם למיקומו במשפך השיווקי. להעניק ציונים ללידים ולקבוע מתודולוגיה ברורה לפעולה. לדוגמה, פנייה מידית ל"לידים חמים", טכניקות לטיפוח "לידים קרים" וכדומה.

4

בלוגינג ומיקרוסייטס

קמפיין מונחה לידים מבוסס על יצירת עניין ושיח דיגיטלי אודות המוצרים, השירותים והחברה המספקת אותם. בכדי למקסם את המסרים השיווקיים ולחשוף אותם לקהלי יעד פוטנציאליים יש להקים "נכסים תומכים" כגון מאמרים מקצועיים וכתבות (Blogging) ו/או אתרי אינטרנט ייעודיים (Microsites). אנו נחזק את הנוכחות מול קהלי היעד שנכנסו לאחד מהמשפכים השיווקיים שלנו באמצעות טכניקות איכותיות וייחודיות של רה-מרקטינג חכם.

5

שיוך והתאמות (Attribution)

אנו מנתחים את ביצועי הקמפיינים מתוך מטרה למצוא את הסדר הנכון של השלבים במשפכים השיווקיים. למשל, האם הדרך הנכונה לייצר לידים איכותיים היא באמצעות חשיפה לכתבה תקשורתית, אשר מובילה לעמוד נחיתה ומשם לדיוור אלקטרוני, או שמא כדאי להתחיל עם עמוד נחיתה, שאוסף נתונים לדיוור אלקטרוני ובסוף עובר לחומר מקצועי עם טופס להשארת פרטים. תהליך זה, של Leads Attribution (שיוך לידים), טמון באיתור הנתיב הנכון ליצירת ROI גבוה לאורך זמן.

כמנהלת שיווק של חברה גדולה יוצא לי לעבוד מול הרבה חברות פרסום שונות ואני יכולה להעיד שמה שעושה את ההבדל בסטפס זה יחסי האנוש, הזמינות והמקצועיות. שנים שאבי מלווה אותנו בפיתוח ופרסומים של הענפים השונים ומצפה לעוד שנים של שיתוף פעולה פורה!

נועה עובדיה מנהלת פרסום ותקשורת שיווקית

הגיע הזמן להתחיל לעבוד יחד

מלאו פרטים לפגישת ייעוץ ללא עלות


© Stepsmedia 2017