כמנהלת שיווק של חברה גדולה יוצא לי לעבוד מול הרבה חברות פרסום שונות ואני יכולה להעיד שמה שעושה את ההבדל בסטפס זה יחסי האנוש, הזמינות והמקצועיות. שנים שאבי מלווה אותנו בפיתוח ופרסומים של הענפים השונים ומצפה לעוד שנים של שיתוף פעולה פורה!


מצד אחד, אתם מעוניינים בכמה שיותר לידים, ומצד שני, עליכם להתמקד רק בלידים איכותיים. על מנת למצוא את האיזון העדין שבין המספרים לתועלת, ובכדי להפיק מקסימום החזר על ההשקעה מהמהלך השיווקי, חשוב לפעול גם רוחבית וגם נקודתית. לדעת בכל רגע נתון מהי העלות לליד, מה התקציב לקמפיין, מי קהל היעד ומהי איכות הלידים המגיעה אליכם. חשוב גם לבחון את היכולות שלכם להמיר את הליד לעסקה ולבצע שיפור מתמיד בתהליך המכירה.
קמפיינים מונחי לידים מתחילים עם היכרות מעמיקה של המותג ועם אפיון קהלי יעד מדויקים, מפולחים ואיכותיים. בכדי למקד את המשפכים השיווקיים לשיעורי המרות מקסימליים, עלינו לבצע עבודה מקיפה ומקצועית של הגדרת המטרות ותיאום ציפיות. המטרות מוגדרות לפי הדלתא שבין העלות לכל ליד לבין שוויו של כל לקוח. כלומר, המחיר עבור "רכישת לקוח", וכפועל יוצא מכך התאמת התקציב של הקמפיין (בטווח הקצר ובטווח הארוך).
גיבוש האסטרטגיה לקמפיין דורשת הגדרה מדויקת של הנכסים הדיגיטליים בהם נבחר להשתמש. אתר אינטרנט, פנייה טלפונית, דף נחיתה, תיאום פגישה, כתבה תקשורתית ועוד. אנו נפעיל כלים אנליטיים המתאימים לקמפיינים מונחי לידים, נגדיר את המשפך השיווקי (או יותר נכון, המשפכים השיווקיים) לתוצאות אופטימאליות, ונבחר שפה וקריאייטיב.
בקמפיינים מונחי לידים חשובה מאד הבחנה ברורה בין "לידים חמים", "לידים קרים" ולידים במצבי ביניים ("פושרים", "מתחממים", "מתקררים" וכו'). יש להתייחס לכל ליד בהתאם למיקומו במשפך השיווקי. להעניק ציונים ללידים ולקבוע מתודולוגיה ברורה לפעולה. לדוגמה, פנייה מידית ל"לידים חמים", טכניקות לטיפוח "לידים קרים" וכדומה.
קמפיין מונחה לידים מבוסס על יצירת עניין ושיח דיגיטלי אודות המוצרים, השירותים והחברה המספקת אותם. בכדי למקסם את המסרים השיווקיים ולחשוף אותם לקהלי יעד פוטנציאליים יש להקים "נכסים תומכים" כגון מאמרים מקצועיים וכתבות (Blogging) ו/או אתרי אינטרנט ייעודיים (Microsites). אנו נחזק את הנוכחות מול קהלי היעד שנכנסו לאחד מהמשפכים השיווקיים שלנו באמצעות טכניקות איכותיות וייחודיות של רה-מרקטינג חכם.
אנו מנתחים את ביצועי הקמפיינים מתוך מטרה למצוא את הסדר הנכון של השלבים במשפכים השיווקיים. למשל, האם הדרך הנכונה לייצר לידים איכותיים היא באמצעות חשיפה לכתבה תקשורתית, אשר מובילה לעמוד נחיתה ומשם לדיוור אלקטרוני, או שמא כדאי להתחיל עם עמוד נחיתה, שאוסף נתונים לדיוור אלקטרוני ובסוף עובר לחומר מקצועי עם טופס להשארת פרטים. תהליך זה, של Leads Attribution (שיוך לידים), טמון באיתור הנתיב הנכון ליצירת ROI גבוה לאורך זמן.
כמנהלת שיווק של חברה גדולה יוצא לי לעבוד מול הרבה חברות פרסום שונות ואני יכולה להעיד שמה שעושה את ההבדל בסטפס זה יחסי האנוש, הזמינות והמקצועיות. שנים שאבי מלווה אותנו בפיתוח ופרסומים של הענפים השונים ומצפה לעוד שנים של שיתוף פעולה פורה!
מלאו פרטים לפגישת ייעוץ ללא עלות
שמקדמים אתר מכירות המטרה הברורה היא מכירות אך הדרך לשם מורכבת ממספר צעדים מוגדרים שחייבים לקרות.
הצלחתם של קמפיינים מונחי לידים מבוססת על שילוב מדויק בין איכות לכמות. אנו נפעיל כלים אנליטיים, נגדיר את המשפך השיווקי, ונבחר שפה וקריאייטיב.
שיווק דיגיטלי בין עסקים (B2B) הוא משימה מורכבת ולכן אתם צריכים אסטרטגיה ברורה ויישום וביצוע של של שיטה שפיתחנו בעלת 5 שלבים מנצחים.
חיבור לקהלי יעד מפולחים מתוך מיליוני משתמשים ברשת החברתית המובילה בעולם.
בחירה קפדנית של מילות מפתח על בסיס מחקר מעמיק להבטחת קמפיין איכותי ואפקטיבי.
חיבור לחברות בענפים הרלבנטיים וחשוב מכך -הגעה אל מקבלי ההחלטות.
מיתוג, עבודה אפקטיבית עם מובילי דעת קהל, ויצירת חשיפה ממוקדת ללקוחות רלבנטיים.
המיקום שלכם בגוגל חשוב, אבל הביטויים שבחרתם חשובים עוד יותר.
אנו מתמחים בהקמה, שדרוג ותחזוק של עמודים עסקיים ברשתות החברתיות.