שיווק מקצועי ברשת מייצר בין עסקים קשרים איכותיים – וחשוב מכך, מניבים. כשמנהלים נכון את השיווק הדיגיטלי ניתן לבנות יחסי אמון עם שיתופי פעולה מהם כולם מרוויחים. אולם שיווק דיגיטלי בין עסקים (B2B) הוא משימה מורכבת. בעיקר בגלל ריבוי פלטפורמות לפעולה ובשל הצורך לאזן בין מסרים שיווקיים, מקצועיות ובניית יחסים ארוכי טווח.

כוחו של השיווק לקהל העסקי טמון ביצירת שת"פים יציבים הנרקמים בין חברות בעלות אינטרסים כלכליים חופפים. כלומר, היכולת של צד אחד להשלים את סל שירותיו של הצד האחר. חשוב לפנות לחברות הנכונות ומעבר לכך - להגיע אל בעלי התפקידים הרלבנטיים.

ביצועים למדידת ההצלחה ביצוע מעקב שוטף על המדדים החשובים ביותר

  • אורך חיי לקוח
  • ערך חיי לקוח
  • עלות לרכישת לקוח
  • שביעות רצון הלקוח
  • זמני תגובה של מערך השיווק
  • תנועה באתר והמרה ללידים
  • תוכן מקצועי
  • משפך שיווקי ללקוח
  • תשתית נכסים דיגיטלים
  • תיעוד מסע לקוח
  • תיעדוף לידים
  • מערכת יחסים ארוכת טווח
מודל השלבים
1

היכרות ואפיון

בכדי להגיע אל היעד הרצוי עלינו להכיר את המצוי. בשלב האפיון נערוך היכרות רחבה עם המותג מבחינת תחומי פעילות, קהלי יעד ונכסים דיגיטליים. נאתר את נקודת ההתחלה ממנה נצא לתכנון אסטרטגיה שיווקית ארוכת טווח. נבחן מהם המוצרים או השירותים שהעסק מציע, מי הם קהלי היעד הרלבנטיים עבורו, האם יש שווקים חדשים אליהם אתם מעוניינים לחדור, כיצד פועלים המתחרים בשוק, מי בעלי התפקידים שעלינו לפנות אליהם, מהם הנכסים הדיגיטליים שלכם (אתר, רשתות חברתיות, גוגל ועוד), באיזו שפה אתם משתמשים (ז'רגון מקצועי, מסרים שיווקיים) ועוד.

2

אסטרטגיה

בניית אסטרטגיה מקצועית לשיווק B2B דורשת הגדרת משפכים אינטליגנטיים ומעקב אחר ה"מסע" של הלקוחות בכל אחד מהנכסים הדיגיטליים של העסק ובנקודות בהן הם מבקרים ברשת. עלינו למקסם את הנוכחות שלכם ברשת על ידי יצירת פלטפורמות דיגיטליות חדשות ומתיחת פנים לנכסים הדיגיטליים הקיימים. נחליט ברמה האסטרטגיה איך לפנות לקהלי היעד (דיוור אלקטרוני, PPC, מנוע החיפוש של גוגל), באילו שיטות לפעול (תוכן, וויז'ואל וכו') ונגדיר יעדים אליהם נוביל אותם (דפי נחיתה, אתר אינטרנט, רשתות חברתיות, פנייה ישירה בטלפון או בפגישה וכדומה).

3

יישום וביצוע

נפעל ליצירת קמפיינים בפלטפורמות הנכונות לפי האסטרטגיה שנבחרה והמטרות שהוגדרו. אנחנו מתמחים הן בקמפיינים של PPC בהתאם לקהלי היעד (רשתות חברתיות, גוגל, שיווק באמצעות תוכן), והן קמפיינים לקידום אורגני (SEO) על פי ביטויי מפתח איכותיים. ניהול התקציב ייעשה תוך בחירה מושכלת בין כל הפלטפורמות הקיימות ותוך מעקב וניטור נתונים.

4

שיווק אוטומטי

אנו מעמידים לרשותכם מערכת ייחודית, פרי פיתוח שלנו, לניהול שיווק אוטומטי חכם (Marketing Automation). כל הנתונים של הקמפיינים בפלטפורמות השונות זורמים בזמן אמת למערכת אחת, ומאפשרים לבחון את הביצועים והתוצאות. השיווק האוטומטי מייעל את התהליכים ברמה הרוחבית על ידי ניטור הנתונים וניהול תקשורת אפקטיבית עם כל ליד וליד. זאת, לפי המסע שלו במשפך השיווקי ונקודת הזמן בה הוא נמצא.

5

אנליזה וניתוח

על מנת למקסם את ה-ROI שלכם מהשיווק ברשת אנו מנתחים את ערכו של כל לקוח, מהרגע שהוא נכנס לאחד המשפכים השיווקיים שהגדרנו, ולמשך כל הזמן שבו השירותים או המוצרים שלכם רלבנטיים עבורו (CLTV - Customer LifeTime Value). זאת מכיוון ששיווקB2B נתפר בהתאמה אישית, ומשום שאנו עושים שימוש במניפה רחבה של פלטפורמות. נפעל באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים, חלקם פרי פיתוח שלנו. כלים אלה מאפשרים לנו (ולכם) לקבל תמונה בפרספקטיבה רחבה ולהפיק Maximum Value for Money.

כמנהלת שיווק של חברה גדולה יוצא לי לעבוד מול הרבה חברות פרסום שונות ואני יכולה להעיד שמה שעושה את ההבדל בסטפס זה יחסי האנוש, הזמינות והמקצועיות. שנים שאבי מלווה אותנו בפיתוח ופרסומים של הענפים השונים ומצפה לעוד שנים של שיתוף פעולה פורה!

נועה עובדיה מנהלת פרסום ותקשורת שיווקית

הגיע הזמן להתחיל לעבוד יחד

מלאו פרטים לפגישת ייעוץ ללא עלות


© Stepsmedia 2017