שירותים

פרסום בלינקדאין

B2B מרקטינג

לינקדאין היא הפלטפורמה הכדאית והמובילה לשיווק ממוקד לעסקים המונחה תוצאות ומידע.

קמפיין תוכן

קמפיין תכנים מקצועיים בדגש על חשיפה איכותית מול חברות ובעלי תפקידים רלבנטיים בסגמנטים ייעודיים.

קמפיין דינאמי

קמפיין מודעות עם קריאייטיב מקצועי להגשמת מטרות כגון העלאת מספר עוקבים, יצירת המרות ויצירת לידים.

קמפיין הודעות

קמפיין אפקטיבי שמבוסס על שליחת הודעות ממוקדות (ייעודיות ומקצועיות), היישר לתיבות האישיות של בעלי התפקידים בחברות.

מודל השלבים
1

מחקר קהל יעד

לינקדאין היא רשת עסקית-מקצועית ועל כן עלינו לאתר גם את החברות הרלבנטיות וגם (חשוב מכך) את בעלי התפקידים הספציפיים שאליהם נרצה לפנות בתוךהארגון. ניתן לפנות במקביל למספר בעלי תפקידים בחברה עם מסרים משיקים תוך התאמת השפה לכל אחד ואחד. למשל, תכנים חשבונאיים לסמנכ"ל כספים, כלים להגדלת מכירות לסמנכ"ל שיווק, שירותי רגולציה למחלקה משפטית ועוד. נתמקד בפרופילים הייעודיים לפי פרמטרים כמו תפקיד (Job Title), חברה, תעשייה, בכירות, תחומי עניין, השכלה, כישורים ועוד.

2

אסטרטגיה

האסטרטגיה בלינקדאין מבוססת על בניית מערכת יחסים ארוכת טווח שכוללת היכרות מעמיקה עם המותג, התאמת המוצרים/השירותים הרלבנטיים, חשיפה לתכנים מקצועיים וכמובן פניות ייעודיות לכל אחד מבעלי התפקידים בארגון. כל זאת תוך הקפדה על התזמון הנכון. האסטרטגיה תתמקד בנקודת האיזון שבין סוגי המודעות לבין בעלי התפקידים.

3

יצירת הקמפיינים

יצירת קמפיינים מקצועיים ואיכותיים על פי המטרות שהוגדרו והאסטרטגיה שנבחרה. קמפיינים שיובילו לחברות הנכונות ולבעלי התפקידים הספציפיים בארגון. נבנה משפכים ארוכי טווח תוך שילוב מערכת ייחודית, פרי פיתוח שלנו, המציעה פתרון של שיווק אוטומטי לשימור וטיפוח הליד.

4

אופטימיזציה

נבצע אופטימיזציה מלאה תוך כדי תנועה. ננטר את המידע, נאסוף את הנתונים, נסיק מסקנות וניישם לשיפור הביצועים. לדוגמה - אילו ענפים נמצאו כרלבנטיים ביותר עבורכם, אילו חברות הגיבו באופן המיטבי,מה הייתה מידת המעורבות מצד בעלי התפקידים השונים בארגונים (לפי סוג תפקיד, תעשייה, בכירות, חברה וכו'), האם יש משמעות לפרופיל חברות היעד (ברמת גודל, מיקום, וותק וכדומה), כמה זמן אורך תהליך הרכישה (האם המשפכים שבנינו הינם במידה הנכונה)ועוד.

5

אנליזה ודיווח

נמדוד את התוצאות של הקמפיינים ונגיש דו"חות ברורים לגבי ה-ROI והגשמת המטרות שנקבעו במסגרת האסטרטגיה שנבחרה. בעבודה מול הקהל העסקי יש לבחון את הנתונים בטווח הקצר ובטווח הארוך. בשיווק B2Bיש לצאת מתוך הבנה כי הרכישה איננה אימפולסיבית אלא מבוססת על מחקר מעמיק. על כן, אנו משתמשים במערכת CRM חזקה שמציגה לנו (ולכם) את כל הנתונים לאורך זמן, ומבצעים בקרה מתמשכת אודות המסע של הגולש ברשת. נשוב ונבצע התאמות ואופטימיזציה לפי האסטרטגיה והטקטיקה שקבענו.

כמנהלת שיווק של חברה גדולה יוצא לי לעבוד מול הרבה חברות פרסום שונות ואני יכולה להעיד שמה שעושה את ההבדל בסטפס זה יחסי האנוש, הזמינות והמקצועיות. שנים שאבי מלווה אותנו בפיתוח ופרסומים של הענפים השונים ומצפה לעוד שנים של שיתוף פעולה פורה!

נועה עובדיה מנהלת פרסום ותקשורת שיווקית

הגיע הזמן להתחיל לעבוד יחד

מלאו פרטים לפגישת ייעוץ ללא עלות


© Stepsmedia 2017